Huzur SAW ki Hadees ke Mutaabiq, Namaaz ke liye Masjid Jaane waali Aurto ko Rokna JAYEZ hai.

Imam Abubakr Ibn Abi Aasim Rh. Al Mutawaffa 287 Hij. Farmaate hai ke

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرِ بْنُ أَبِي شَيْبَةَ , ثنا زَيْدُ بْنُ الْحُبَابِ , عَنِ ابْنِ لَهِيعَةَ , ثنا عَبْدُ الْحَمِيدِ بْنُ الْمُنْذِرِ السَّاعِدِيُّ , عَنْ أَبِيهِ , عَنْ جَدَّتِهِ أُمِّ حُمَيْدٍ , قَالَتْ: قُلْتُ: يَا رَسُولَ اللَّهِ , يَمْنَعُنَا أَزْوَاجُنَا أَنْ نُصَلِّيَ مَعَكَ وَنُحِبُّ الصَّلَاةَ مَعَكَ فَقَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: «صَلَاتُكُنَّ فِي حُجَرِكُنَّ أَفْضَلُ مِنْ صَلَاتِكُنَّ فِي دُورِكُنَّ وَصَلَاتُكُنَّ فِي دُورِكُنَّ أَفْضَلُ مِنْ صَلَاتِكُنَّ فِي الْجَمَاعَةِ»

Sanad :

Imam Abubakr Ibn Abi Aasim Rh. — > Imam Abubakr Ibn Abi Shaiba Rh. — > Zaid Ibn ul Hubaab Rh. — > Ibn Lahiya Rh. — > Abdul Hameed Ibn ul Munzir As-Saadi Rh. — > Unke Waalid Rh. [Munzir Rh.]  — > Unke Daadi Umme Humaid Rdh. — > Huzur SAW.

Matan :

Umme Humaid Rdh. ne Huzur SAW se Farmaaya : ke

Humein Hamaare Shohar Aap ke Saat Namaaz Pardne se Mana karte hai, Halaanke Hum Aapke Peeche Namaaz Pardne ki Bahut Chaahat Rakhte hai.

Rasoolullah SAW ne Jawaab me Farmaaya :

Tumaari Andruni Kotri ki Namaaz,Tumaare Bade Kamre ki Namaaz se Behtar hai aur Tumhaare Bade Kamre ki Namaaz Tumaari  Jamaat ki Namaaz se Afzal hai.

(Al Ahaad wal Masaani Li Ibn Abi Aasim : Hadees no 3379, wa Isnaaduhu HASAN)

Scan Page :

06_3983_page150

Ruwaat ke bare me Tafseel :

1 – Imam Abubakr Ibn Abi Aasim Rh. Al Mutawaffa 287 Hij. Siqa, Hafiz hai. (Taarekh ul Islaam : Jild 6 : Safa 684)

2 – Imam Abubakr Ibn Abi Shaiba Rh. Al Mutawaffa 235 Hij. bhi SIQA hai. (Taqreeb : Raqm 3575)

3 – Zaid Ibn ul Hubaab Rh. Al Mutawaffa 230 Hij. bhi Sadooq Raavi hai. (Taqreeb : Raqm 2124)

Scan Page :

1531_page222

4 – Abdullah bin Lahiya Rh. Al Mutawaffa 174 Hij. hai, Jinpar Kalaam hai.

Lekin Ghair Muqallideen ke Nazdeek Yeh Raavi Hasan Darje ka hai, Chunaanche Nawab Siddiq Hasan Khan Sahaab Rh. Kehte hai ke Ibn Lahiya Hasan Darje ke Raaviyo me se hai. (Nuzulul Abraar : Safa 241)

Scan Page :

img-20160821-wa0035

Phir Ibn Lahiya Rh. ki 2,2 Mutaabiyaat Maujood hai Jiske Hawaale Aage aarahe hai. Lehaaza Unpar is riwayat me JARAH Bekaar hai.

5 – Abdul Hameed Ibn ul Munzir As-Saadi Rh. aur

6 – Unke Waalid Munzir Rh. Maujood hai.

Imam Behaiqi Rh. ne Unki riwayat ko Ba-Istedlaal SAHEEH Kaha hai, Jiski Tafseel Aage Aarahi hai.

Aur Ghair Muqallideen ke Nazdeek Yeh Usool hai ke Jab Koi Mujtahid Kisi Hadees se Istedlaal Karta hai, Toh wo Hadees Us Mujtahid Ke Nazdeek SAHEEH Hoti hai. (Fataawa Nazeeriya : Jild 3 : Safa 316)

Scan Page :

fatawa-naziria-3_page3

Aur Jab Koi Mujahid Muhaddis Kisi Hadees ko SAHEEH Kehta hai, Toh Ahlehadeeso ke Nazdeek Us Muhaddis ka Us riwayat ko SAHEEH Kehna, Us riwayat ke HAR HAR Raavi ki Tauseeq hoti hai.

(Namaz me Haat Kahan Bandhe : Safa 17)

(Anwaar ul Badr : Safa 27)

Scan Page : Namaz me Haat Kahan Bandhe

Seene pe hath bandhna Zubair Ali Zai_Page16

Scan Page : Anwaar ul Badr

seene par haat bandhna kifayatullah_Page27

Algarz is Tarah Yeh Dono Raavi bhi Khud Ahlehadees Hazraat ke Usool se hi SIQA hai.

7 – Umme Umaid Rdh. Mashoor Sahabi Abu Umaid As-Saadi Rdh. ki Ahliya hai. (Al Isaaba)

Lehaaza Yeh Hadees HASAN hai aur is riwayat ki Dusri Sanadein bhi Muta’abiyaat me Maujood hai :

Mutaabe no 1 :

Masalan, Al Ahaad wal Masaani me hi Imam Abubakr Ibn Abi Aasim Rh. Al Mutawaffa 287 Hij. ne Iski Ek aur Sanad Bayaan ki hai, Jo ke Yeh Hai :

حَدَّثَنَا عُقْبَةُ بْنُ مُكْرَمٍ , ثنا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ حَرْبٍ اللَّيْثِيُّ , ثنا مُحَمَّدُ بْنُ النُّعْمَانِ , ثنا يَحْيَى بْنُ الْعَلَاءِ , ثنا أُسَيْدٌ السَّاعِدِيُّ , عَنْ سَعِيدِ بْنِ الْمُنْذِرٍ , عَنْ أُمِّ حُمَيْدٍ , امْرَأَةِ أَبِي حُمَيْدٍ عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ

Sanad :

Imam Abubakr Ibn Abi Aasim Rh. — > Imam Uqba bin Mukram Rh. — > Abdullah bin Harb al Laisi Rh. — > Muhammed bin Numa’an Rh. — > Yahiya bin A’alaayi Rh. — > Usaid as Sa’adi — > Saaid Ibn ul Munzir Rdh. — > Umme Humaid Rdh. — > Huzur SAW.

(Al Ahaad wal Masaani Li Ibn Abi Aasim : Hadees no 3380, wa Isnaaduhu ZAEEF)

Scan Page:

06_3983_page151

Mutaabe no 2 :

Imam Behaiqi Rh. Al Mutawaffa 458 Hij. Farmaate hai ke

أَخْبَرَنَا أَبُو الْحُسَيْنِ عَلِيُّ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ عَبْدِ اللهِ بْنِ بِشْرَانَ الْعَدْلُ بِبَغْدَادَ، أنبأ أَبُو الْحَسَنِ عَلِيُّ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ أَحْمَدَ الْمِصْرِيُّ، ثنا يَحْيَى بْنُ عُثْمَانَ بْنِ صَالِحٍ، ثنا إِبْرَاهِيمُ بْنُ مَرْوَانَ أَبُو بَكْرٍ، ثنا عَبْدُ الْمُؤْمِنِ بْنُ عَبْدِ اللهِ الْكِنَانِيُّ، عَنْ عَبْدِ الْحَمِيدِ بْنِ الْمُنْذِرِ بْنِ أَبِي حُمَيْدٍ السَّاعِدِيِّ، عَنْ أَبِيهِ، عَنْ جَدَّتِهِ أُمِّ حُمَيْدٍ، أَنَّهَا قَالَتْ: يَا رَسُولَ اللهِ، إِنَّا نُحِبُّ الصَّلَاةَ تَعْنِي مَعَكَ فَيَمْنَعُنَا أَزْوَاجُنَا، فَقَالَ رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: ” صَلَاتُكُنَّ فِي بُيُوتِكُنَّ خَيْرٌ مِنْ صَلَاتِكُنَّ فِي دُورِكُنَّ، وَصَلَاتُكُنَّ فِي دُورِكُنَّ أَفْضَلُ مِنْ صَلَاتِكُنَّ فِي مَسْجِدِ الْجَمَاعَةِ “

Sanad :

Imam Behaiqi Rh. — > Abu Hussain Ali bin Muhammed Al Adl Rh. — > Abu Hasan Ali bin Muhammed al Misri Rh. — > Yahiya bin Usmaan bin Saaleh Rh. — > Abu bakr Ibrahim bin Marwaan Rh. — > Abdul Momin bin Abdullah al Kinaani Rh. — > Abdul Hameed Ibn ul Munzir As-sa’adi Rh. — > Munzir bin Abu Umaid Rh. — > Umme Umaid Rdh. — > Huzur SAW.

Is riwayat ko Zikr Karne ke Baad, Imam Behaiqi Rh. Al Mutawaffa 458 Hij. Farmaate hai ke

قَالَ الشَّيْخُ: تَابَعَهُ أَيْضًا ابْنُ لَهِيعَةَ، عَنْ عَبْدِ الْحَمِيدِ، وَفِيهِ دَلَالَةٌ عَلَى أَنَّ الْأَمْرَ بِأَنْ لَا يُمْنَعْنَ أَمْرُ نَدْبٍ وَاسْتِحْبَابٍ، لَا أَمْرُ فَرْضٍ وَإِيجَابٍ، وَهُوَ قَوْلُ الْعَامَّةِ مِنْ أَهْلِ الْعِلْمِ

(Is riwayat me) Abdullah bin Lahiya Rh. Abdul Momin bin Abdullah Rh. ke Mutaabe hai aur Yeh riwayat DALAALAT Karti hai ke Huzur SAW ka Hukum ke Aurto ko Masjid me Aane se na Roko [Jo ke Ghair Muqallideen ki DALEEL hai, wo] Ek Jayez aur Mustahab Darje ka Hukum hai.

Na ke Farz  aur Waajib ke Darje aur Yahi Aam Ahle Ilm ka Qaul hai.

(Sunan Kubra Lil Behaiqi : Jild 3 : Safa 190, Hadees no 5371)

Scan Page :

skb03_page190

Ghaur Farmaaye ! Imam Behaiqi Rh. na Sirf Isse Istedlaal kiya hai, Balke Kehte hai ke is riwayat ki Wajeh hai ke Huzur SAW ne Jo Farmaaya hai ke Aurto ko Masjid me Aane se na Roko, Yeh Hukum SIRF JAYEZ aur MUSTAHAB ke DARJE ka hai.

Koi FARZ ya WAAJIB HUKUM Nahi hai, Kyunke Khud Aap SAW ke Saamne Jab Yeh Baat Aayi ke Sahaba Kiraam Rdh. Apne Aurto ko Masjid Aane se Rokte the, Toh ispar Aap SAW ne Unhe Kuch Nahi Farmaaya…Jisse Saabit hota hai ke Namaaz ke liye Aurto ka MASJID na Jaana, Huzur SAW ke Mansha ke MUTAABIQ hai.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s