Khawaatein ke liye Masjid me Aane ke Nabawi Sharaa-it.

Aurtein Masjid me Aana Chahiye ya NAHI, Is Masle me Ghair Muqallideen Na-Ilmi wa Jehalat ka Saboot Dete huwe kehte hai ke Aaj ke Zamaane me Aurto ko Masjid me Aana Chahiye aur Unko Masjid Aane se Nahi Rokna Chahiye.

DALEEL ke taur par Yeh riwayat Pesh karte hai ke Huzur SAW ne Farmaaya : ke Tumaari Aurtein Jab Masjid Aane ki Ijaazat Maange, Toh Unhe Mana Mat karo. (Saheeh Bukhari)

Yeh Hadees Sunakar Har Jaahil Ghair Muqallid Yeh Kehte hai ke Aurto ko Masjid Aana Chahiye aur Koi Unhe Masjid Aane se Na Roke.

Al – Jawaab :

Afsoos Ghair Muqallideen Sirf Aadhi Adhuri Baat Naql karte hai,

Halaanke  Jaha par Huzur SAW ne Masjid me Aurto ko Aane ki Jo Ijaazat di hai, Waha par Huzur SAW ne Chand Sharaa-it bhi Bataayi hai ke Khwaatein Jab Masjid me Aaye, Toh In Sharaa-it ka Lehaaz rakhte huwe Aaye.

Halaanke In Sharaa-it ko Koi Ghair Muqallid Ahlehadees Jaahil ya Maulwi Bayaan nahi karta, aur Yeh bhi Yaad Rahe ke Sharaa-it Khilaaf Arzi par KHUD AAP SAW NE SAHABA RDHM. KO HUKUM DIYA HAI KE WO KHWAATEIN KO MASJID ME AANE SE ROKDE.

wo Sharaa-it Yeh hai :

Pehli Shart : [PARDA]

حَدَّثَنَا يَحْيَى بْنُ بُكَيْرٍ، قَالَ: أَخْبَرَنَا اللَّيْثُ، عَنْ عُقَيْلٍ، عَنِ ابْنِ شِهَابٍ، قَالَ: أَخْبَرَنِي عُرْوَةُ بْنُ الزُّبَيْرِ، أَنَّ عَائِشَةَ أَخْبَرَتْهُ، قَالَتْ: «كُنَّ نِسَاءُ المُؤْمِنَاتِ يَشْهَدْنَ مَعَ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ صَلاَةَ الفَجْرِ مُتَلَفِّعَاتٍ بِمُرُوطِهِنَّ، ثُمَّ يَنْقَلِبْنَ إِلَى بُيُوتِهِنَّ حِينَ يَقْضِينَ الصَّلاَةَ، لاَ يَعْرِفُهُنَّ أَحَدٌ مِنَ الغَلَسِ

Hazrat Ayesha Rdh. Farmaati hai ke Momin Aurtein Anhazrat SAW ke Saat
Fajr ki Namaz me is haal me Haazir hoti ke wo Apne Rangeen Moti Jaadaro me Sar se pair tak Lapti hoti thi.

Phir Namaz se Faraaghat ke baad apne Gharo ko Laut Jaati thi.

Subaah ki Taareki ki wajeh se Unhe Koi Pehchaan Nahi paata tha. (Saheeh Bukhari : Hadees no 578)

Scan Page :

%d8%b5%d8%ad%d9%8a%d8%ad-%d8%a7%d9%84%d8%a8%d8%ae%d8%a7%d8%b1%d9%8a-%d8%a8%d9%8a%d8%aa-%d8%a7%d9%84%d8%a3%d9%81%d9%83%d8%a7%d8%b1_page128

Maloom huwa ke Aurtein Jab Masjid me Aati thi, Toh Mukkamal Parde ka Ahtemaam karti thi.

Dusri Shart : [KHUSBO SE PARAIS]

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرِ بْنُ أَبِي شَيْبَةَ، حَدَّثَنَا يَحْيَى بْنُ سَعِيدٍ الْقَطَّانُ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ عَجْلَانَ، حَدَّثَنِي بُكَيْرُ بْنُ عَبْدِ اللهِ بْنِ الْأَشَجِّ، عَنْ بُسْرِ بْنِ سَعِيدٍ، عَنْ زَيْنَبَ، امْرَأَةِ عَبْدِ اللهِ، قَالَتْ: قَالَ لَنَا رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: «إِذَا شَهِدَتْ إِحْدَاكُنَّ الْمَسْجِدَ فَلَا تَمَسَّ طِيبًا»

Hazrat Ibn Masood Rdh. ki Ahliya Farmaati hai ke Hum Aurtein se Rasoolullah ne Farmaaya : ke Jab Tumme se Koi Masjid Aane ka Iraada ho, Toh Khusbo Istemaal na Kare.

Ek aur Hadees me Yu hai ke

حَدَّثَنَا يَحْيَى بْنُ يَحْيَى، وَإِسْحَاقُ بْنُ إِبْرَاهِيمَ، قَالَ يَحْيَى: أَخْبَرَنَا عَبْدُ اللهِ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ عَبْدِ اللهِ بْنِ أَبِي فَرْوَةَ، عَنْ يَزِيدَ بْنِ خُصَيْفَةَ، عَنْ بُسْرِ بْنِ سَعِيدٍ، عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: «أَيُّمَا امْرَأَةٍ أَصَابَتْ بَخُورًا فَلَا تَشْهَدْ مَعَنَا الْعِشَاءَ الْآخِرَةَ»

Hazrat Abu Hurairah Rdh. se riwayat hai ke Rasoolullah SAW ne Farmaaya : Jis Aurat ne bhi Khusbo ki Dhuni li ho, Toh wo Hamaare Saat Ishaa ki Jamaat me Haazir na ho. (Saheeh Muslim : Jild 1 : Safa 188)

Scan Page :

%d8%b5%d8%ad%d9%8a%d8%ad-%d9%85%d8%b3%d9%84%d9%85-%d8%a8%d9%8a%d8%aa-%d8%a7%d9%84%d8%a3%d9%81%d9%83%d8%a7%d8%b1_page188

Li-Jiye, Khud Aap SAW ne Farmaaya ke Jo Aurat Khusbo Lagaaye huwe ho, Toh Masjid me na Aaye.

Balke Musa bin Yasaar Rh. ki riwayat me hai ke

نا أَبُو زُهَيْرٍ عَبْدُ الْمَجِيدِ بْنُ إِبْرَاهِيمَ الْمِصْرِيُّ، نا عَمْرُو بْنُ هَاشِمٍ، يَعْنِي الْبَيْرُونِيَّ، ثنا الْأَوْزَاعِيُّ، حَدَّثَنِي مُوسَى بْنُ يَسَارٍ، عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ قَالَ: مَرَّتْ بِأَبِي هُرَيْرَةَ امْرَأَةٌ وَرِيحُهَا تَعْصِفُ، فَقَالَ لَهَا: إِلَى أَيْنَ تُرِيدِينَ يَا أَمَةَ الْجَبَّارِ؟ قَالَتْ: إِلَى الْمَسْجِدِ قَالَ: تَطَيَّبْتِ؟ قَالَتْ: نَعَمْ قَالَ: فَارْجِعِي فَاغْتَسِلِي، فَإِنِّي سَمِعْتُ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَقُولُ: «لَا يُقْبَلُ اللَّهُ مِنَ امْرَأَةٍ صَلَاةً خَرَجَتْ إِلَى الْمَسْجِدِ وَرِيحُهَا تَعْصِفُ حَتَّى تَرْجِعَ فَتَغْتَسِلَ»

Hazrat Abu hurairah Rdh. ke Qareeb se Ek Aurat Guzri aur Khushbo Uske Kapdo se Mehak rahi thi.

Hazrat Abu Hurairah Rdh. ne Pucha ke Aye Khuda e Jabbar ki Bandi, Kaha ka Iraada hai ?

Usne Kaha : Masjid ka !

Abu Hurairah Rdh. ne Pucha : Tune Khushbo Lagaa rakhi hai ?

Usne Kaha : Haa !

Hazrat Abu Hurairah Rdh. ne Kaha : Laut Jaa aur Use Dho-daal, Kyunke Maine Rasoolullah SAW se Suna hai ke Allah tala Kisi Aurat ki Namaz Qubool nahi karta, Jo Is Halaat me Masjid ke liye Nikle, ke Khusbo Uske Kapdo se Mehak rahi ho.

(Saheeh Ibn Khuzaima : Hadees : 1682, Wal Lafzalahu, Imam Ibn Khuzaima Rh. ne SAHEEH aur Imam Munziri Rh. ne Iski SANAD ko Mutaasil aur Iske Rijaal ko SIQA Qaraar diya hai, At-Targheeb wat Tarheeb : Jild 3 : Safa 94)

Scan Page : Saheeh Ibn Khuzaima

shuzaima3_page92

Note :

Imam Abu Haatim Rh. Kehte hai ke Musa bin Yasaar Rh. ne Abu hurairah Rdh. ne Nahi paaya, Yaani Riwayat Mursal hai.

Lekin Imam Elaayi Rh. Al Mutawaffa 761 Hij. Farmaate hai ke

ذاك سمع من أبي هريرة

Unhone Abu Hurairah Rdh. se Suna hai. (Jaame ut Tehseel : Safa 289)

Scan Page :

%d8%ac%d8%a7%d9%85%d8%b9-%d8%a7%d9%84%d8%aa%d8%ad%d8%b5%d9%8a%d9%84_page290

Imam Munziri Rh. bhi Unki Abu Hurairah Rdh. se riwayat ko Muttasil Kehte hai. (At-Targheeb wat Tarheeb : Jild 3 : Safa 60)

Scan Page :

tarheed-wat-targheeb-by-imam-munziri-rh-jild-3-aur-4_page98

Lehaaza SAHEEH Yahi hai ke Yeh riwayat Muttasil hai.

Neez Yahi riwayat Mukhtalif Alfaaz aur SAHEEH Sanad ke Saat Sunan Abu Dawud : Hadees no 4174 aur Musnad ul Humaidi : Hadees no 1001 par Maujood hai, Ahlehadees Shaykh Irshaad ul Haq Asri Sahaab ne bhi Is Hadees ko SAHEEH Tasleem kiya hai, Musnad us Siraaj [Haashiya]  : Hadees no 817.

Scan Page : Musnad us Siraaj [Haashiya] 

60540_page266

Algarz Yeh riwayat Apne Muta’abiyaat ke Saat Milkar SAHEEH Hojaati hai.

Is riwayat se Maloom hota hai ke Jo Aurat Namaz ke liye Masjid me Khusbo Lagaakar Aaye, Toh Uski Namaz Allah tala Qubool nahi karte.

Teesri Shart : [KAPDO SE BUH AANA]

حَدَّثَنَا مُوسَى بْنُ إِسْمَاعِيلَ، حَدَّثَنَا حَمَّادٌ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ عَمْرٍو، عَنْ أَبِي سَلَمَةَ، عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ، أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَالَ: «لَا تَمْنَعُوا إِمَاءَ اللَّهِ مَسَاجِدَ اللَّهِ، وَلَكِنْ لِيَخْرُجْنَ وَهُنَّ تَفِلَاتٌ»

Hazrat Abu Hurairah Rdh. se riwayat ke Rasoolullah SAW ne Farmaaya : ke Allah ke Bandiyo ko Allah ki Masaajid se na Roko, Lekin wo Gharo se is Halaat me Nikle, ke Unke Kapdo se Buh aati ho. (Sunan Abu Dawud : Hadees no 565)

Scan Page :

malims1_page271

Is riwayat ko,

Imam Ibn ul Jaarood Rh. Al Mutawaffa 307 Hij.

Imam Ibn Khuzaima Rh. Al Mutawaffa 311 Hij.

Imam Ibn Hibban Rh. Al Mutawaffa 354 Hij.

Imam Baghwi Rh. Al Mutawaffa 516 Hij.

Imam Nawawi Rh. Al Mutawaffa 676 Hij.

Imam Ibn ul Mulaqqin Rh. Al Mutawaffa 804 Hij. Waghirah ne SAHEEH Kaha hai.

(Al Muntaqa Li Ibn ul Jaarood : Hadees no 332)

(Saheeh Ibn Khuzaima : Hadees no 1679)

(Saheeh Ibn Hibban : Hadees no 2211)

(Sharah Sunnah Lil Baghwi : Jild 3 : Safa 438)

(Al Majmu : Jild 4 : Safa 199)

(Khulaasatul Badr ul Muneer : Jild 1 : Safa 231)

Is riwayat se Maloom hota hai ke Aurtein Jab Masjid me Aaye, Toh Aisi Halaat me Aaye ke Unke Kapdo se Kharaab Buh Aarahi ho.

Balke Saheeh Ibn Khuzaima ki riwayat ke Alfaaz Yeh hai ke

نا بُنْدَارٌ، نا يَحْيَى، نا مُحَمَّدُ بْنُ عَمْرٍو، ح وَثنا أَبُو سَعِيدٍ الْأَشَجُّ، ثنا ابْنُ إِدْرِيسَ، ثنا مُحَمَّدُ بْنُ عَمْرٍو، عَنْ أَبِي سَلَمَةَ، عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَالَ: «لَا تَمْنَعُوا إِمَاءَ اللَّهِ مَسَاجِدَ اللَّهِ وَلْيَخْرُجْنَ إِذَا خَرَجْنَ تَفِلَاتٍ»

Nabi SAW ne Farmaaya ke Allah ke Bandiyo ko Allah ki Masaajid se na Roko aur Unko Nikalne do JAB Unke Kapdo se Kharaab Buh aati ho.

Maloom huwa ke Nabi SAW ne Aurto ko Masjid Aane ki Ijaazat me Yeh Shart bhi Rakhi hai ke wo Kharaab Kapdo me Masjid Aaye.

(Saheeh Ibn Khuzaima : Hadees no 1679)

Scan Page :

shuzaima3_page92-copy

Isi Tarah Yahi riwayat Mukhtalif Alfaaz ke Saat, Darj e zail Sahaba Rdh. se Marwi hai :

1 – Hazrat Ibn Omer Rdh. (Hadees us Siraaj : Hadees no 251, wa Isnaaduhu HASAN, Musnad e Ahmed Ba-Tehqeeq Ahmed Shaakir : Jild 5 : Safa 216, Hadees no 5725, Ghair Muqallid Allama Shaykh Ahmed Shaakir Kehte hai ke Iski Sanad SAHEEH hai)

Scan Page : Hadees us Siraaj

02_62988_page67

Scan Page : Musnad e Ahmed Ba-Tehqeeq Ahmed Shaakir

musnda05_page216

2 – Hazrat Zaid bin Khalid Al Juhni Rdh. (Saheeh Ibn Hibban : Hadees no 2211, Imam Ibn Hibban Rh. ne SAHEEH, Imam Haismi Rh. ne HASAN Kaha hai, Majmu az Zawaaid : Hadees no 2098)

Scan Page : Saheeh Ibn Hibban

sahehbnhibban_05_page589

3 – Hazrat Ayesha Rdh. (Musnad e Ahmed : Hadees no 24406, wa Isnaaduhu SAHEEH wa Rijaaluhu Kulluhum Siqaatun)

Scan Page :

ahmd-40_page470

Maloom huwa ke Jab Aurte Masjid me Haazir ho, Huzur SAW ke Irshaad ke Mutaabiq Kharaab Khado ke Saat Haazir ho, Jisse Buh aarahi ho.

Chou-thi Shart : [MARDO SE ADM E IKHTELAAT]

Hazrat Ummul Momineen Umme Salama Rdh. Al Mutawaffa 62 Hij. Farmaati hai ke

حَدَّثَنَا يَحْيَى بْنُ قَزَعَةَ، قَالَ: حَدَّثَنَا إِبْرَاهِيمُ بْنُ سَعْدٍ، عَنِ الزُّهْرِيِّ، عَنْ هِنْدٍ بِنْتِ الحَارِثِ، عَنْ أُمِّ سَلَمَةَ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهَا، قَالَتْ: «كَانَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ إِذَا سَلَّمَ قَامَ النِّسَاءُ حِينَ يَقْضِي تَسْلِيمَهُ، وَيَمْكُثُ هُوَ فِي مَقَامِهِ يَسِيرًا قَبْلَ أَنْ يَقُومَ»، قَالَ: نَرَى – وَاللَّهُ أَعْلَمُ – أَنَّ ذَلِكَ كَانَ لِكَيْ يَنْصَرِفَ النِّسَاءُ، قَبْلَ أَنْ يُدْرِكَهُنَّ أَحَدٌ مِنَ الرِّجَالِ

Huzur SAW Jab Namaaz puri Farmaakar Salaam Phairte, Toh Huzur SAW ka Salaam pura hote hi, Beghair Kisi Taakheer ke Aurtein  Saf se Uth-kar Chali jaati aur Anhazrat SAW Khade hone se Pehle Thodi dair Apne Jagaah par Tashreef Farmaate rehte (aur Aap Sahaba Kiraam Rdh. bhi Aapke Itteba me Baithe Rehte).

Apne Daur ke Imam ul Muhaddiseen, Imam Zuhri Rh. Al Mutawaffa 125 Hij. Kehte hai ke Hum Samajhte hai ke Huzur SAW ka Namaaz ke Baad Musalle par Kuch Dair Tashreef Farmaana, Is Maslehat ki Binaa par tha ke Aurtein Pehle Masjid se Nikal Jaaye Taake Mardo aur Aurto ka Baa-ham Ikhtelaat na ho.

(Saheeh Bukhari : Hadees no 870, 849)

Scan Page : Saheeh Bukhari : Hadees no 870

%d8%b5%d8%ad%d9%8a%d8%ad-%d8%a7%d9%84%d8%a8%d8%ae%d8%a7%d8%b1%d9%8a-%d8%a8%d9%8a%d8%aa-%d8%a7%d9%84%d8%a3%d9%81%d9%83%d8%a7%d8%b1_page176

Scan Page : Saheeh Bukhari : Hadees no 849

%d8%b5%d8%ad%d9%8a%d8%ad-%d8%a7%d9%84%d8%a8%d8%ae%d8%a7%d8%b1%d9%8a-%d8%a8%d9%8a%d8%aa-%d8%a7%d9%84%d8%a3%d9%81%d9%83%d8%a7%d8%b1_page173

Maloom huwa ke Ek Shart  Yeh bhi hai ke Masjid me Aurto ka Mardo se Ikhtelaat bhi NA Hona chahiye.

Yaani Aurto ki Nazar na Mardo par Pardni Chahiye aur na hi Mardo ki Aurto par.

Paanchwi Shart : [Tark e Zeenat]

Hazrat Ayesha Rdh. Farmaati hai ke

عَنْ عَائِشَةَ، قَالَتْ: بَيْنَمَا رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ جَالِسٌ فِي الْمَسْجِدِ، إِذْ دَخَلَتِ امْرَأَةٌ مِنْ مُزَيْنَةَ تَرْفُلُ فِي زِينَةٍ لَهَا فِي الْمَسْجِدِ، فَقَالَ النَّبِيُّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: «يَا أَيُّهَا النَّاسُ انْهَوْا نِسَاءَكُمْ عَنْ لُبْسِ الزِّينَةِ، وَالتَّبَخْتُرِ فِي الْمَسْجِدِ، فَإِنَّ بَنِي إِسْرَائِيلَ لَمْ يُلْعَنُوا حَتَّى لَبِسَ نِسَاؤُهُمُ الزِّينَةَ، وَتَبَخْتَرْنَ فِي الْمَسَاجِدِ»

Huzur SAW Masjid me Tashreef Farmaa the ke Qabeele Muzeena ki Ek Aurat Khoobsurat Kapdo me Mazeen Naaz-o-Nakhoot ke Saat Masjid me Daaqil huwi (Uski Yeh Na-pasandida Kaifiyat Dekh-kar) Rasoolullah SAW ne Farmaaya :

Aye Logo ! Apni Aurto ko Zeenat se Aaraasta hokar aur Khush Raftaari ke Saat Masjid me Aane se Rooko, Bani Israael Usi Waqt Maloon kiye gaye, Jab Unki Aurtein Saj-Dhaj kar Naaz-o-Nakhoot se Masjido me Aane Lagi.

(Sunan Ibn Majaah : Hadees no 4001, wa Isnaaduhu HASAN)

Scan Page :

05_98845_page137

Is riwayat ke Hasan Hone ki Tafseel Yaha par Maujood hai :

https://ulamaehaqulamaedeoband.wordpress.com/2016/09/11/huzur-saw-ne-sahaba-rdh-ko-hukum-diya-ke-zeenat-ke-saat-aane-waali-aurto-ko-masjid-se-roko/

Wazaahat :

Algarz Dosto ! Yeh wo Sharaa-it hai, Jinko NABI SAW ne Khud Tai-Farmaaya hai aur In Sharaa-it ke Saat hi Aurto ko Masjid me Aane ki Ijaazat di hai, Jaisa ke Tafseel upar Guzar chuki.

Ab Har Har Samajhdaar aur Aqal Rakhne waala Aadmi Yeh Dekh-le, Ghaur Karle ke Kya Unke Ghar ki Khwaatein HAR Namaz ke liye In Sharaa-it ke Lehaaz Rakh-kar Masjid Jaasakti hai ??

Mazeed Tabsere se pehle Ghair Muqallideen Hazraat ki pesh karda riwayat ke Mutalliq SALAF-o-SALEHEEN aur Aimma e Muhaddiseen ke Irshaadaat bhi Mulaaheza Farmaaye :

1 – Imam Nawawi Rh. Al Mutawaffa 676 Hij. Farmaate hai ke

هَذَا وَشَبَهُهُ مِنْ أَحَادِيثِ الْبَابِ ظَاهِرٌ فِي أَنَّهَا لَا تُمْنَعُ الْمَسْجِدَ لَكِنْ بِشُرُوطٍ ذَكَرَهَا الْعُلَمَاءُ مَأْخُوذَةً مِنَ الأحاديث وهو أن لا تَكُونَ مُتَطَيِّبَةً وَلَا مُتَزَيِّنَةً وَلَا ذَاتَ خَلَاخِلَ يُسْمَعُ صَوْتُهَا وَلَا ثِيَابٍ فَاخِرَةٍ وَلَا مُخْتَلِطَةً بِالرِّجَالِ وَلَا شَابَّةً وَنَحْوَهَا مِمَّنْ يُفْتَتَنُ بِهَا وَأَنْ لَا يَكُونَ فِي الطَّرِيقِ مَا يَخَافُ بِهِ مَفْسَدَةً وَنَحْوَهَا وَهَذَا النَّهْيُ عَنْ مَنْعِهِنِّ مِنَ الْخُرُوجِ مَحْمُولٌ عَلَى كَرَاهَةِ التَّنْزِيهِ

Yeh Hadees aur Is Baab se Mutalliq Isi Maane ki Dusri Hadeeso ka Zaahiri Matlab Yahi hai ke Aurto ko Mutlaqan Masjid me Aane se Roka na Jaaye.

Lekin Ulama e Deen [Salaf-o-Saleheen] ne Unke Nikalne ke liye Kuch Shartein Bayaan ki hai, Jo Ahadees se Akhaz ki gayi hai.

Wo Shartein Yeh hai ke Khawatein (Ghar se Nikalne ke Waqt) Khusbo Lagaayi huwi na ho, Banaao Sigh-ghaar ki huwi na ho, Bajte huwe Paazaib Pehne huwi na ho, Dilkash wa Jaazib Nazar ko Bhaane waali zeenat Ikhtiyaar ki huwi na ho, (Raaste me) Mardo ke Saat Unka Ikhtelaat na ho, Jawaan na ho, aur na Aisi ho ke Jawaano ki Tarah Usse Fitne ka Andesha ho aur (Masjid Aane ka Raasta bhi) Fitna wa Fasaad waghairah se Paak ho aur Aurto ko Masjid Aane se Rokne ke Mutalliq Hadees me Waarid ‘Nahi Karaahiyat e Tanzeehi’ par Mehmool ki gayi hai.

Yaani In Tamaam Sharto ki pabandi Karte huwe, Agar Koi Aurat Masjid Aaye, Toh Us Surat Use Rokna Sharan Makrooh e Tanzeehi hai.

(Sharah Muslim Lin Nawawi : Jild 4 : Safa 161-162)

Scan Page :

shsm04_page162

2 – Imam Abdur Rehman as Suyuti Rh. Al Mutawaffa 911 Hij. ne bhi Imam Nawawi Rh. ka Yahi Qaul Naql Farmaaya hai aur Zai Sahaab ke Usool ke Mutaabiq Sukoot ke Zariye Uski Taa-id ki hai.

(Anwaar ut Tareeq : Safa 8)

Scan Page :

21

Imam Suyuti Rh. ke Alfaaz Yeh hai :

قَالَ النَّوَوِيّ هَذَا نهي تَنْزِيه إِذا كَانَت الْمَرْأَة ذَات زوج أَو سيد بِشُرُوط ذكرهَا الْعلمَاء مَأْخُوذَة من الْأَحَادِيث وَهِي  أَن لَا تكون متطيبة  وَلَا متزينة  وَلَا ذَات خلاخل يسمع صَوتهَا  وَلَا ثِيَاب فاخرة  وَلَا مختلطة بِالرِّجَالِ  وَلَا شَابة وَنَحْوهَا مِمَّن يفتتن بهَا

(Sharah Muslim Lis Suyuti : Jild 2 : Safa 156)

Scan Page :

debaag2_page155

3 – Imam Ibn Kaseer Rh. Al Mutawaffa 774 Hij. Farmaate hai ke

وَقَرْنَ فِي بُيُوتِكُنَّ أي الزمن فَلَا تَخْرُجْنَ لِغَيْرِ حَاجَةٍ، وَمِنِ الْحَوَائِجِ الشَّرْعِيَّةِ الصَّلَاةُ فِي الْمَسْجِدِ بِشَرْطِهِ كَمَا قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: «لَا تَمْنَعُوا إِمَاءَ اللَّهِ مَسَاجِدَ اللَّهِ وَلْيَخْرُجْنَ وَهُنَّ تَفِلَاتٌ» وَفِي رِوَايَةٍ «وَبُيُوتُهُنَّ خَيْرٌ لَهُنَّ»

(Allah tala ne Azwaaj e Mohtaharaat aur Khwaatein e Islaam ko Hukum diya ke) Apne Gharo se Chimti raho aur Bilaa Zarurat Baaher na Niklo aur Sharii Zarurato me se Ek SHARAAIT-E- MUQARRARA KI PABANDI KE SAAT Masjid me Namaz Aada karna bhi hai, Jaisa ke Huzur SAW ne Farmaaya ke ‘Allah ki Bandiyo ko Allah ki Masjido se na Roko aur (Jab) wo Masjido ke liye Nikle, Toh Unke Kapde Maile ho.

Aur Ek riwayat me hai ke Namaz Pardne ke liye Unke Ghar hi Behtar hai.

(Tafseer Ibn Kaseer : Jild 6 : Safa 363)

Scan Page :

06_72416_page363

Dekhiye, Imam Ibn Kaseer Rh. bhi Aurto ko Masjid Aane me Sharaa-it ka Zikr karte hai.

4 – Imam Iraaqi Rh. Al Mutawaffa 807 Hij. Farmaate hai ke

فِيهِ أَنَّ الزَّوْجَ مَأْمُورٌ أَنْ لَا يَمْنَعَهَا مِنْ الْمَسَاجِدِ إذَا اسْتَأْذَنَتْهُ وَلَكِنْ بِالشُّرُوطِ

Shauharo ko Hukum hai ke wo Aurto ko Masjid Aane se Na Roke, Jab wo Unse Ijaazat le, Lekin AANE WAALI SHARTO (KI PABANDI) KE SAAT.

(Tarh ut Tasreeb : Jild 2 : Safa 315)

Scan Page :

tarht2_page315

Phir Imam Iraaqi Rh. ne wahi Sharte Bayaan ki hai, Jiska Zikr upar Guzar chuka.

Maloom huwa ke Imam Iraaqi Rh. ke Nazdeek Aurto ko Sharaa-it ke Saat hi Masjid me Aane ka Hukum diya gaya hai.

5 – Imam al Qazi Ayaaz Maaliki Rh. Al Mutawaffa 536 Hij. Farmaate hai ke

أن خروج النساء للمساجد مباح لهن ولكن على شروط كما جاء الحديث. وقاله العلماء: ألا يخرجن متطيبات ولا متزينات ولا مزاحمات للرجال، وأن يكون [ذلك]بالليل، ومنع من ذلك الشابة منهن التى تخشى فتنتها.

Aur Aurto ka Masaajid ke Liye Nikalna, Toh Yeh Aurto ke liye Jayez hai, Lekin Chand Sharto ke Saat Jaisa ke Hadees me Aaya hai.

Aur Ulama ne Kaha hai ke Aurtein Masjid ke liye Na Nikle, is Haal me ke wo Khusbo se Mu-attar ho, Banaao Sighaar se Mu-zaayyan ho, Unka Mardo se Ikhtelaat hota ho, Aurto ka Masjid ko Nikalna Raat hoga aur Usse Roka-Jaayega [Yaani Masjid Jaane Roka-jaayega] Un Jawaan Lardkiyo ko Jinse Fitne ka Khauf ho.

(Al Ikmaal Lil Qazi Ayaaz : Jild 2 : Safa 353)

Scan Page :

emfm2_page353

6 – Hafiz Abu fatah Ibn Daqeeq ul E’eed Rh. Al Mutawaffa 702 Hij. Farmaate hai ke

الْحَدِيثُ عَامٌّ فِي النِّسَاءِ، وَلَكِنَّ الْفُقَهَاءَ قَدْ خَصُّوهُ بِشُرُوطٍ

(Yeh) Hadees Tamaam Aurto ke Haq me (Ba-Zaahir) Aam hai, Lekin Fuqaaha e Kiraam ne Is Umoom ko Sharto ke saat Khaas kardiya hai. (Ahkaam ul Ahkaam Li Ibn ud Daqeeq ul E’eed : Jild 1 : Safa 197)

Scan Page :

01_17262_page166

Phir Hafiz Rh. ne Tafseel se Shartein Bataayi hai aur Unhe Ahadees se Saabit bhi kiya hai.

7 – Hafiz Ibn Hajar Asqalaani Rh. Al Mutawaffa 852 Hij. ne Hafiz Ibn Daqeeq ul E’eed Rh. ke Qaul se Istedlaal kiya hai aur Phir Unki baat ki Bhar-poor Taa-id Farmaayi hai, Hafiz Ibn Hajar Rh. ke Alfaaz Yeh hai :

قَالَ بن دَقِيقِ الْعِيدِ هَذَا الْحَدِيثُ عَامٌّ فِي النِّسَاءِ إِلَّا أَنَّ الْفُقَهَاءَ خَصُّوهُ بِشُرُوطٍ مِنْهَا أَنْ لَا تَتَطَيَّبَ وَهُوَ فِي بَعْضِ الرِّوَايَاتِ وَلْيَخْرُجْنَ تَفِلَاتٍ…..قَالَ وَيَلْحَقُ بِالطِّيبِ مَا فِي مَعْنَاهُ لِأَنَّ سَبَبَ الْمَنْعِ مِنْهُ مَا فِيهِ مِنْ تَحْرِيكِ دَاعِيَةِ الشَّهْوَةِ كَحُسْنِ الْمَلْبَسِ وَالْحُلِيِّ الَّذِي يَظْهَرُ وَالزِّينَةِ الْفَاخِرَةِ وَكَذَا الِاخْتِلَاطُ بِالرِّجَالِ…….وَقَدْ وَرَدَ فِي بَعْضِ طُرُقِ هَذَا الْحَدِيثِ وَغَيْرِهِ مَا يَدُلُّ عَلَى أَنَّ صَلَاةَ الْمَرْأَةِ فِي بَيْتِهَا أَفْضَلُ مِنْ صَلَاتِهَا فِي الْمَسْجِدِ وَذَلِكَ فِي رِوَايَةِ حَبِيبِ بْنِ أَبِي ثَابِتٍ عَنِ بن عُمَرَ بِلَفْظِ لَا تَمْنَعُوا نِسَاءَكُمُ الْمَسَاجِدَ وَبُيُوتُهُنَّ خير لَهُنَّ أخرجه أَبُو دَاوُد وَصَححهُ بن خُزَيْمَةَ…..وَوَجْهُ كَوْنِ صَلَاتِهَا فِي الْإِخْفَاءِ أَفْضَلَ تَحَقُّقُ الْأَمْنِ فِيهِ مِنَ الْفِتْنَةِ وَيَتَأَكَّدُ ذَلِكَ بَعْدَ وُجُودِ مَا أَحْدَثَ النِّسَاءُ مِنَ التَّبَرُّجِ وَالزِّينَةِ وَمِنْ ثَمَّ قَالَتْ عَائِشَةُ مَا قَالَتْ

Hafiz Abul Fatah Ibn Daqeeq ul E’eed Rh. Farmaate hai ke Yeh hadees Tamaam Aurto ke Haq me (Bazaahir) Aam hai, Magar Fuqaaha e Islaam ne Is Umoom ko Sharto ke Saat Khaas kardiya hai.

Jinme se Ek Yeh hai ke (Masjid me Haazir hone waali Aurat) Khusbo se Mu-attar na ho, Yeh Shart Baaz Ahadees me (Kharaab Kapdo ke Saat Nikalne ke) Alfaaz ke Saat Marwi hai.

Aur Yahi Hukum Har us Cheez ka hoga Jiske Andar Khusbo ki tarah Shehwat ko Paida ki Sifat Paayi Jaayi, Kyunke (Ghar se Nikalne ke waqt) Khushbo Istemaal karne ki Mumaaniyat ka Sabab Yahi hai ke Usse Shehwat ke Jazbaat Paida hojaate hai. (Lehaaza Har wo Cheez Jo Khusbo ki Tarah Shehwat ko Bedaar karne waali ho, Mamnu aur Mana hai) Jaisa Khoobsurat Kapde, Numaaya Zaivaraat, Qaabil e Zikr Aaraa-ish aur Isi Tarah Mardo ke Saat Khalat Malat hona.

Aage Hafiz Ibn Hajar Asqalaani Rh. Farmaate hai ke Phir is Hadees ki Baaz Sanado me aur Is Hadees ke Alaawa Degar Ahadees me wo Alfaaz Aate hai, Jinse Saabit hota hai ke Aurat ka Apne Ghar me Namaz Aada karna Masjid me Aada karne se Afzal wa Behtar hai.

Jaisa Ibn Omer Rdh. ki riwayat hai ke Aap SAW ne Farmaaya : ke Apne Aurto ko Masaajid Aane se Na Roko, Halaanke (Namaz ke liye) Unke Ghar Unke liye Bahut Behtar hai, is Hadees ko Imam Abu Dawud Rh. ne Naql kiya aur Imam Ibn Khuzaima Rh. ne SAHEEH Kaha hai.

Zyaada se Zyaada Poshidgi aur Parde ki Halat me Aurto ki Namaz Afzal hone ki wajeh Yeh hai ke is Halaat me Fitne se puri Tarah Rahaat aur Hifaazat hoti hai.

Hafiz Ibn Hajar Rh. Mazeed Farmaate hai ke ‘(Shariyat ka Lehaaz na Rakhne ki wajeh se) Aurto me Aaraaish e Jamaal aur Mardo ke Saamne Jalwa e Aaraayi ki Buri Rasam ke Paida Hona ke baad, Unke liye Masaajid ke Bajaaye Gharo me Namaz Aada karne ka Hukum Mazeed Mu-akkad [Zyaada Taakid ke Saat] Hojaata hai. (Isliye ke Unhone Huzur SAW ke Sharaa-it ki Pabandi Nahi ki, Jiski wajeh Unki Masjid me Haazir Hone ki Ijaazat Baaqi Nahi Rahi)

Hazrat Ayesha Rdh. ne Apne Irshaad (ke Agar Huzur SAW ke Ahed e Mubarak me Aurto ki Is Buri Rasam ka Zuhoor hogaya hota, Toh Aap SAW Unhe Masjid me Aane se Rok dete, is) me isi Halaat ke Badalne ki wajeh se Hukum ke Badalne ki Baat kahi hai.

Yaani Hafiz Rh. Kehne Chaate hai ke Aurto ka Sharaa-it ki Pabandi ke Silsile me Kotaahiyo ki Buri Rasam ki wajeh se Unka Masjid Jaane ka Hukum badal gaya, Isi Baat ki Khabar Hazrat Ayesha Rdh. ne di hai.

(Fathul Baari : Jild 2 : Safa 349)

Scan Page :

02_2023_page350

Wazaahat :

Itni Saaf aur Sareeh Irshaadaat se Maloom hota hai ke Huzur SAW ne Aurto ko Masjid me Aane ki Ijaazat Sharaait ki Binaa par di thi, Jisko Koi Ghair Muqallideen Bayaan nahi karta hai.

Huzur SAW ke Zamaane me Aurto

MUKAMMAL Parde ke Saat,

Beghair Khusbo ke,

Maile Kapdo ke Saat Jisse Buh Aati thi.

Beghair Zeenat ke aur

Mardo se Bach-te huwe aati thi.

Ab Har Aqal Rakhne Aadmi Insaaf ke Saat Soch-che ke Kya Uski Ghar Aurtein Har Namaaz ke liye,

Maile Kapdo ke Saat Jisse Buh Aati ho,

Beghair Tark e Zeenat ke Saat kiye, Jisme wo Ache Kapde, Ache Burqe aur Zaivaraat Waghairah ka Istemaal na Kare.

Beghair Kisi Khusbo ya Attar ke,

Mardo ki Nazaro se Puri Tarah Bach-te huwe, Qususan Aaj ke Fitne ke Maahool me,

Mukammal PARDE ke Saat AANE KI PABANDI KARSAKTI HAI ??

Aur Sahaba Rdh. ke hi Zamaane me, Jisko Huzur SAW ne Khairul Quroon [Behtireen Zamaana] Qaraar diya hai, Us hi Zamaane se Aurto ne in Sharaait me Kotaahi ki.

Lehaaza Jab Sahaba Rdh. ke Daur ki Khwaatein ne is Maamle me Kotaahi ki, Toh Phir Aaj ke Internet aur Fahaashi ke Daur me Maujuda Aurtein In Sharaa-it ki Pabandi Karsakegi ??

Apne Dil se Puchiye ?

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s