Aurto ka Masjid Na Jaane ke Silsile me Sahaba Kiraam Rdh. aur Salaf-o-Saleheen ke Irshaadaat.

Sahaba Kiraam Rdh. ne Huzur SAW Ke Hukum se Aurto ko Masjid me Aane se Roka tha, Jiski Tafseel Humne Pehle Bayaan Kardi hai :

https://ulamaehaqulamaedeoband.wordpress.com/2016/09/22/huzur-saw-ke-irshaad-ki-wajeh-se-hi-sahaba-kiraam-rdh-ne-aurto-ko-masjid-me-aane-se-roka-tha/

Ab Aurto ka Masjid  Na-Jaane ke Silsile me Sahaba Kiraam Rdh. aur Salaf-o-Saleheen ke Irshaadaat Mulaaheza Farmaaye :

1 – Hazrat Ayesha Rdh. Al Mutawaffa 58 Hij. ka Irshaad :

Ummul Momineen Hazrat Ayesha Taahera Siddiqua Rdh. Al Mutawaffa 58 Hij. Bayaan Karti hai ke

حَدَّثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ يُوسُفَ، قَالَ: أَخْبَرَنَا مَالِكٌ، عَنْ يَحْيَى بْنِ سَعِيدٍ، عَنْ عَمْرَةَ، عَنْ عَائِشَةَ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهَا، قَالَتْ: «لَوْ أَدْرَكَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ مَا أَحْدَثَ النِّسَاءُ لَمَنَعَهُنَّ كَمَا مُنِعَتْ نِسَاءُ بَنِي إِسْرَائِيلَ»

Aurto ne Zaib wa Zeenat aur Khoobsurti ki Numaaish ka Jo Tariqa Ijaad karliya hai, Agar Rasoolullah SAW use Mulaaheza Karlete, Toh Unhe Masjido se Zaroor Rok-dete, Jaisa Bani Israael ki Aurtein Rokdi gayi thi.

(Saheeh Bukhari : Hadees no 869)

Scan Page :

%d8%b5%d8%ad%d9%8a%d8%ad-%d8%a7%d9%84%d8%a8%d8%ae%d8%a7%d8%b1%d9%8a-%d8%a8%d9%8a%d8%aa-%d8%a7%d9%84%d8%a3%d9%81%d9%83%d8%a7%d8%b1_page176-2

Hazrat Ayesha Rdh. ka Ek aur Irshaad :

Hazrat Ayesha Rdh. se riwayat hai ke

حَدَّثَنَا الْحَكَمُ، حَدَّثَنَا عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ أَبِي الرِّجَالِ، فَقَالَ أَبِي: يَذْكُرُهُ عَنْ أُمِّهِ، عَنْ عَائِشَةَ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَالَ  لَا تَمْنَعُوا إِمَاءَ اللهِ مَسَاجِدَ اللهِ، وَلْيَخْرُجْنَ تَفِلَاتٍ ” قَالَتْ عَائِشَةُ: ” وَلَوْ رَأَى حَالَهُنَّ الْيَوْمَ مَنَعَهُنَّ

Huzur SAW ne Farmaaya ke Allah ke Bandiyo ko Allah ki Masaajid se na Roko aur  wo Gharo se is Halaat me Nikle, ke Unke Kapdo se Buh aati ho.

Hazrat Ayesha Rdh. Aage Bayaan karti hai ke Agar Huzur SAW Aaj ke Halaat Dekh-lete (ke Aurtein Kharaab Kapdo ko Chor-kar, Kaise Zeenat Waale Libaas aur Zeenat waali Cheeze Istemaal Kar rahi hai), Toh Aap SAW Aurto ko Masjid Aane se Rok-dete.

(Musnad e Ahmed : Hadees no 24406, wa Isnaaduhu SAHEEH wa Rijaaluhu Kulluhum Siqaatun)

Scan Page :

ahmd-40_page470

Is Qaul se bhi Maloom horaha hai ke Hazrat Ayesha Rdh. ne Huzur SAW ke Wafaat ke Baad, Aurto ne Huzur SAW ki Muqarrar ki huwi Sharto ki Jo Khilaaf Arzi ki hai, Uska Zikr Kar rahi hai aur Yeh Bataa rahi hai ke Aurto ka Namaaz liye Ab Masjid Aana Durust Nahi hai.

Hazrat Ayesha Rdh. ke Irshaad par Ghair Muqallideen ke Waswase Aiteraaz ka Jawaab, Tafseel ke Saat Darj e zail Link par Maujood hai :

https://ulamaehaqulamaedeoband.wordpress.com/2016/09/22/huzur-saw-ke-irshaad-ki-wajeh-se-hi-sahaba-kiraam-rdh-ne-aurto-ko-masjid-me-aane-se-roka-tha/

2 – Hazrat Omer bin Khattab Rdh. Al Mutawaffa 22 Hij. aur Hazrat Zubair Ibn ul Awaam Rdh. Al Mutawaffa 36 Hij. ne bhi is Baat ko Na-pasand kiya ke Aurtein Masjid me Jaakar Namaaz Pardhe, Tafseel Yaha par Maujood hai :

https://ulamaehaqulamaedeoband.wordpress.com/2016/09/11/hazrat-omer-rdh-aur-hazrat-zubair-bin-awwaam-rdh-ko-aurto-ka-masjid-jaana-pasand-nahi-tha/

3 – Faqi us Sahaaba, Abu Abdur Rehman Abdullah bin Masood Rdh. Al Mutawaffa 34 Hij. ka Farmaan :

Hazrat Abdullah bin Masood Rdh. Farmaate hai ke

حَدَّثَنَا إِسْحَاقُ بْنُ إِبْرَاهِيمَ، عَنْ عَبْدِ الرَّزَّاقِ، عَنِ الثَّوْرِيِّ، عَنِ الْأَعْمَشِ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ، عَنْ أَبِي مَعْمَرٍ، عَنِ ابْنِ مَسْعُودٍ، قَالَ: ” كَانَ الرِّجَالُ، وَالنِّسَاءُ فِي بَنِي إِسْرَائِيلَ يُصَلُّونَ جَمِيعًا، فَكَانَتِ الْمَرْأَةُ إِذَا كَانَ لَهَا الْخَلِيلُ تَلْبَسُ الْقَالَبَيْنِ تَطَوَّلُ بِهِمَا لِخَلِيلِهَا، فَأَلْقَى الله عَلَيْهِنَّ الْحَيْضَ، فَكَانَ ابْنُ مَسْعُودٍ يَقُولُ: أَخِّرُوهُنَّ حَيْثُ أَخَّرَهُنَّ اللهُ “

Bani Israael ke Mardo wa Aurtein Ekhatta Namaaz Pardha karte the, Jab Kisi
Aurat ka Koi Aashna hota, Toh Khadawan Pahen leti thi, Jisse wo Lambi Hojaati Apne Aashna ko Dekhne ke liye (Toh Unki is na-Zeba Harkat par Ba-taur Sazaa ke) Unpar Haiz Musallat Kardiya gaya (Yaani Haiz ki Muddat Daraaz kardi gayi aur Is Halaat me Masjid me Unka Aana Haraam Kardiya gaya.

Hazrat Abdullah bin Masood Rdh. isko Bayaan karne ke baad Farmaate the ke In Aurto ko Nikaalo Jaha se Allah ne Inko Nikaala hai.

(Saheeh Ibn Khuzaima : Hadees no 1700, Imam Ibn Khuzaima Rh. ne SAHEEH aur Mauqoof, Imam Ibn Hajar Asqalaani Rh. ne SAHEEH aur Imam Haismi Rh. ne Iske Rijaal ke SAHEEHAIN ke RIJAAL Qaraar diya hai, Fathul Baari : Jild 2 : Safa 350, Majmu az Zawaaid : Hadees no 2120, wal Lafzalahu)

Scan Page : Saheeh Ibn Khuzaima

shuzaima3_page99

Scan Page : Fathul Baari

02_2023_page350-copy

Scan Page : Majmu az Zawaaid

02_73922_page121

Hazrat Ibn Masood Rdh. ne Nihaayat Waazeh aur Saaf Taur par Bayaan kiya ke Jis Jagah (Yaani Masjid) se Allah ne in Aurto ko Nikaal diya (Allah ke Hukum ki Itteba me, Aye Logo) Tum bhi Waha se (Yaani Masjido se) Aurto ko Nikaal do.

Sirf Itna hi Nahi, Balke Ek riwayat me Hazrat Abu Amr Ash-Shaybaani Rh. Al Mutawaffa 96 Hij.  Farmaate hai ke

حَدَّثَنَا عَلِيٌّ، أَخْبَرَنَا شُعْبَةُ، عَنْ أَبِي إِسْحَاقَ، عَنْ أَبِي عَمْرٍو الشَّيْبَانِيِّ قَالَ: «رَأَيْتُ عَبْدَ اللَّهِ بْنَ مَسْعُودٍ يُخْرِجُ النِّسَاءَ مِنَ الْمَسْجِدِ يَوْمَ الْجُمُعَةِ»

Maine Ibn Masood Rdh. ko Dekha ke Aap Rdh. Aurto ko Kankariya Maarkar Masjid se Baher Nikaal rahe the.

(Musnad e Ibn ul Ja’ad : Hadees no 427, Wal-lafzalahu, Imam Haismi Rh. aur Imam Busairi Rh. ne Iske Rijaal ko SIQA Farmaaya hai, Imam Ibn Hajar Rh. ne SAHEEH aur Imam Munziri Rh. ne Iski Sanad ke bare me Farmaaya ke Isme koi Kharaabi Nahi hai, Majmu az Zawaaid : Hadees no 2119, Ittehaaful Khairatul Mahrah Lil Busairi : Hadees no 1515, Mataalib ul Aaliya : Jild 4 : Safa 653, Hadees no 685, At-Targheeb wat Tarheeb : Jild 1 : Safa 142, Hadees no 516)

Scan Page : Musnad e Ibn ul Ja’ad

71002_page78

Scan Page : Majmu az Zawaaid

02_73922_page121-copy

Scan Page : Ittehaaful Khairatul Mahrah Lil Busairi

rkmzma2_page278

Scan Page : Mataalib ul Aaliya

mazmt04_page653

Scan Page : At-Targheeb wat Tarheeb

tarheed-wat-targheeb-by-imam-munziri-rh-jild-1-aur-2_page140

4 – Hazrat Abu Abdur Rehman Abdullah bin Omer Rdh. Al Mutawaffa 74 Hij. ka Amal :

Imam Aaini Rh. Al Mutawaffa 855 Hij. Farmaate hai ke

كَانَ ابْن عمر، رَضِي الله تَعَالَى عَنْهُمَا، يقوم يحصب النِّسَاء يَوْم الْجُمُعَة يخرجهن من الْمَسْجِد

Ibn Omer Rdh. Jume ke Din Khadi Aurto ko Kankariya Maar-kar Baher Nikal rahe the. (Umdatul Qaari : Jild 6 : Safa 157)

Scan Page :

06_68703-02_page157

Is riwayat ki SANAD Nahi Mili, Lekin Iski Taa-id Dusri SAHEEH riwayaat se Hoti hai. Masalan,

Imam Naafe Rh. Al Mutawaffa 117 Hij. Farmaate hai ke

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ، عَنْ سُفْيَانَ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ جَابِرٍ، عَنْ نَافِعٍ، عَنِ ابْنِ عُمَرَ «أَنَّهُ كَانَ لَا يُخْرِجُ نِسَاءَهُ فِي الْعِيدَيْنِ»

Ibn Omer Rdh. Apni Aurto ko Eidain me Nahi Lejaate the. (Musannaf Ibn Abi Shaiba : Hadees no 5845, wa Isnaaduhu SAHEEH)

Scan Page :

musnfsh04_page222-copy

Ibn Omer Rdh. ki Ek aur riwayat hai ke

حَدَّثَنَا ابْنُ عُلَيَّةَ ، عَنْ أَيُّوبَ ، عَنْ نَافِعٍ ، قَالَ : كَانَ عَبْدُ اللهِ بْنُ عُمَرَ يُخْرِجُ إِلَى الْعِيدَيْنِ مَنِ اسْتَطَاعَ مِنْ أَهْلِهِ.

Aap Rdh. Apne Aurto me Jinko Baher Nikaalne ki Gunjaa-ish Dekhte, Usko Nikaalte.

(Musannaf Ibn Abi Shaiba : Hadees no 5837, wa Isnaaduhu SAHEEH)

Scan Page :

musnfsh04_page220

Isse Saaf Zaahir Horaha hai ke Aurto me Jinko Baher Nikaalne ki Gunjaaish hoti, Yaani Usse Muraad Budhi Aurtein hai Kyunke Unse Fitne ka Andesha Kam hota aur Unhi ko Masjid Jaane ki Gunjaaish hai.

Maloom Huwa ke Ibn Omer Rdh. ke Nazdeek bhi Jawaan aur Khoobsurat Aurto ka Masjid Durust Nahi hai.

5 – Imam ul Mufassireen, Abdullah bin Abbas Rdh. Al Mutawaffa 68 Hij. ka Fatwa :

Hazrat Abdullah bin Abbas Rdh. se riwayat hai ke

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، قَالَ : حَدَّثَنَا إسْرَائِيلُ ، عَنْ عَبْدِ الأَعْلَى ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ جُبَيْرٍ ، عَنْ عَبْدِ اللهِ بْنِ عَبَّاسٍ ، أَنَّ امْرَأَةً سَأَلَتْهُ عَنِ الصَّلاَة فِي الْمَسْجِدِ يَوْمَ الْجُمُعَةِ ؟ فَقَالَ : صَلاَتُكِ فِي مَخْدَعِكِ أَفْضَلُ مِنْ صَلاَتِكِ فِي بَيْتِكِ ، وَصَلاَتُكِ فِي بَيْتِكِ أفْضَلُ مِنْ صَلاَتِكِ فِي حُجْرَتِكِ ، وَصَلاَتُكِ فِي حُجْرَتِكِ أَفْضَلُ مِنْ صَلاَتِكَ فِي مَسْجِدِ قَوْمِك

Ek Aurat ne Jume ki Namaz Masjid pardne ke bare me Unse pucha, Hazrat Ibn Abbas Rdh. Jawaab me Unhe Ijaazat Dene ke Ba-jaaye ne Farmaaya :

Teri Kotri ki Namaz, Tang Kamre ki Namaz se Behtar hai, Tere Tang Kamre ki Namaz, Khule Kamre ki Namaz se Behtar hai aur Teri Khule Kamre ki Namaz Masjid ki Namaz se Behtar hai.

(Musannaf Ibn Abi Shaiba : Hadees no 7697, wa Isnaaduhu HASAN)

Scan Page :

musnfsh05_page202

Ghaur Farmaaye ! Ibn Abbas Rdh. ne Ba-Jaaye Ijaazat dene ke Us Khatoon ko Farmaa rahe hai ke Tera Ghar hi Zohar ki Namaz Pard-lena Zyaada Behtar hai.

Isse bhi Maloom horaha hai ke Ibn Abbas Rdh. ke Nazdeek bhi Pasandida Yahi hai ke Aurat Ba-Jaaye Masjid ke Apne Ghar hi me Namaz Pardhe.

6 – Imam Abdur Rehman Ibn ul Qaasim Rh. Al Mutawaffa 126 Hij. Farmaate hai ke

حَدَّثَنَا أَبُو دَاوُدَ ، عَنْ قُرَّةَ , قَالَ : حدَّثَنَا عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ الْقَاسِمِ ، قَالَ : كَانَ الْقَاسِمُ أَشَدَّ شَيْءٍ عَلَى الْعَوَاتِقِ ، لاَ يَدَعُهُنَّ يَخْرُجْنَ فِي الْفِطْرِ وَالأَضْحَى.

Imam Qaasim bin Muhammed bin Abubakr Siddiq Rh. Al Mutawaffa 106 Hij. Jawaan Aurto ke bare me Saqt the, wo Unko Eid ul Fitr aur Eid ul Azha ke liye Nahi Nikaalne dete the.

(Musannaf Ibn Abi Shaiba : Hadees no 5847, wa Isnaaduhu SAHEEH)

Scan Page :

musnfsh04_page223-copy

7 – Imam Hasan al Basri Rh. Al Mutawaffa 110 Hij. se Pucha gaya ke

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، حَدَّثَنَا إيَاسُ بْنُ دَغْفَلٍ ، قَالَ : سُئِلَ الْحَسَنُ عَنِ امْرَأَةٍ جَعَلَتْ عَلَيْهَا إِنْ أُخْرِجَ زَوْجُهَا مِنَ السِّجْنِ أَنْ تُصَلِّيَ فِي كُلِّ مَسْجِدٍ تُجَمَّعُ فِيهِ الصَّلاَة بِالْبَصْرَةِ رَكْعَتَيْنِ ، فَقَالَ الْحَسَنُ : تُصَلِّي فِي مَسْجِدِ قَوْمِهَا فَإِنَّهَا لاَ تُطِيقُ ذَلِكَ لَوْ أَدْرَكَهَا عُمَرُ بْنُ الْخَطَّابِ لأَوْجَعَ رَأْسَهَا

Ek Aurat ke bare me ke Jisne Yeh Nazar Maangi Rakhi thi ke Agar Uska Shohar ko Jail se Rihaayi mil-jaaye, Toh wo Basra ki Har us Masjid me 2 Rakaat Nafil Pardhegi, Jisme Ba-jamaat Namaz hoti hai.

Hazrat Hasan al Basri Rh. ne Farmaaya ke wo Apne Mahelle ki Masjid me 2 Rakaatein Aada karke Apni Nazar puri kare, Kyunke Basra ki Har Masjid me Jaakar Namaz pardne ki (Sharan) Taaqat Nahi, Neez Hasan al Basri Rh. Farmaate hai ke Agar Umar bin Khattab Rdh. Is (Nazar Maangne waali) Aurat ko Paalete, Toh Usko Zaroor Saza Dete.

(Musannaf Ibn Abi Shaiba : Hadees no 7700, wa Isnaaduhu SAHEEH)

Scan Page :

musnfsh05_page202-copy

Isse Maloom horaha hai ke Aurto ko Masjid Jaana Durust Nahi hai.

8 – Imam, al Hafiz, Al Mujtahid Ibrahim an Nakh’ii Rh. Al Mutawaffa 96 Hij. Farmaate hai ke

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ حَسَنِ بْنِ صَالِحٍ ، عَنْ مَنْصُورٍ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، قَالَ : كُرِهَ لِلشَّابَّةِ أَنْ تَخْرُجَ إلَى الْعِيدَيْنِ

Jawaan Lardkiyo aur Aurto ka Eidain ke liye Nikalna Makrooh hai. (Musannaf Ibn Abi Shaiba : Hadees no 5848, wa Isnaaduhu SAHEEH)

Scan Page :

musnfsh04_page223

Isi Tarah Ek aur riwayat me Imam A’mash Rh. Al Mutawaffa 148 Hij. Farmaate hai ke

حَدَّثَنَا حَفْصٌ ، عَنِ الأَعْمَشِ ، عَنْ إبْرَاهِيمَ ، قَالَ : كَانَ لإِبْرَاهِيمَ ثَلاَثُ نِسْوَةٍ فَلَمْ يَكُنْ يَدَعُهُنَّ يَخْرُجْنَ إلَى جُمُعَةٍ ، وَلاَ جَمَاعَةٍ.

Imam Ibrahim an Nakh’ii Rh. ki 3 Biwiya thi aur Unme se Kisi Ek ne bhi Mahelle ki Masjid me Namaaz Nahi Pardhi.

(Musannaf Ibn Abi Shaiba : Hadees no 7703, wa Isnaaduhu SAHEEH)

Scan Page :

musnfsh05_page204

9 – Imam Ibn Juraij Rh. Al Mutawaffa 150 Hij. Farmaate hai ke

عَنِ ابْنِ جُرَيْجٍ، عَنْ عَطَاءٍ قَالَ: قُلْتُ لَهُ: أَيَحِقُّ عَلَى النِّسَاءِ إِذَا سَمِعْنَ الْأَذَانَ أَنْ يُجِبْنَ كَمَا هُوَ حَقٌّ عَلَى الرِّجَالِ؟ قَالَ: «لَا لَعَمْرِي»

Maine Imam Aata bin Abi Rabaah Rh. Al Mutawaffa 114 Hij. se pucha hai ke Jaise Mardo ke liye Yeh Haq Saabit hai ke Jab wo Azaan Sune, Toh Masjid me Haazir ho, Kya Aurto ke liye bhi Yeh Saabit hai ?

Imam Aata Rh. ne QASAM UTHAAKAR Farmaaya ke Unke Liye Saabit Nahi. (Musannaf Abdur Razzaaq : Hadees no 5106, wa Isnaaduhu SAHEEH)

Scan Page :

miar03_page147

10 – Imam Sufiyan Sauri Rh. Al Mutawaffa 161 Hij. Farmaate hai

عَنْ سُفْيَانَ الثَّوْرِيِّ: «أَنَّهُ كَرِهَ اليَوْمَ الخُرُوجَ لِلنِّسَاءِ إِلَى العِيدِ»

ke is Zamaane me Aurto ka Eid ke liye Nikalna Makrooh hai. (Sunan Tirmizi : Hadees no 540)

Scan Page :

suntrmsh2_page421

11 – Imam Hishaam bin Urwa Rh. Al Mutawaffa 146 Hij. Farmaate hai ke

حَدَّثَنَا أَبُو أُسَامَةَ ، عَنْ هِشَامِ بْنِ عُرْوَةَ ، عَنْ أَبِيهِ ؛ أَنَّهُ كَانَ لاَ يَدَعُ امْرَأَةً مِنْ أَهْلِهِ تَخْرُجُ إِلَى فِطْرٍ ، وَلاَ إِلَى أَضْحَى.

Imam Urwa Rh. Al Mutawaffa 94 Hij. Apni Kisi Aurat ko Eid ul Fitr aur Eid ul Azha ke liye Nikalne ka Mauqa Nahi dete the. (Musannaf Ibn Abi Shaiba : Hadees no 5846, wa Isnaaduhu SAHEEH)

Scan Page :

musnfsh04_page222

12 – Imam Ibrahim an Nakh’ii Rh. Al Mutawaffa 96 Hij. Farmaate hai ke

حَدَّثَنَا جَرِيرٌ ، عَنْ مَنْصُورٍ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، قَالَ : كَانَ لِعَلْقَمَةَ امْرَأَةٌ قَدْ خَلَتْ فِي السِّنِّ تَخْرُجُ إِلَى الْعِيدَيْنِ.

Imam Alqama Al Mutawaffa 70 Hij. ki Ahliya Jo Budhi Hochuki thi, Eidain ke liye Nikalti thi. (Musannaf Ibn Abi Shaiba : Hadees no 5840, wa Isnaaduhu SAHEEH)

Scan Page :

musnfsh04_page221

Maloom huwa ke Imam Alqama Rh. ke Nazdeek bhi Jawaan Aurto ko Namaaz ke liye Nikalne ki Ijaazat Nahi hai.

aur Yaad Rahe ke Huzur SAW ke Baad Kisi Ek Sahabi se bhi Yeh SAHEEH Sanad se Saabit Nahi hai ke Unhone Jawaan Aurto ko Namaz ke Liye Masjid ya Eidain Aane ki Ijaazat di ho.

Wazaahat :

Jo Hazraat Yeh Dawa karte hai ke Ahlehadees Firqe Sahaba ke Zamaane se hai, Unko Kam se Kam Yeh toh Saabit karna Chahiye tha ke Huzur SAW ke Baad Hazrat Ayesha Rdh., Ibn Masood Rdh., Ibn Omer Rdh. aur Ibn Abbas Rdh. Waghairah Sahaaba kiraam Rdh. ke Hukum, Irshaadaat aur Amal ke baad, Kya Ek Sahabi ne bhi Apni Ghar ki Aurto ko Qususan Jawaan Aurto ko Masjid me Jaakar Namaaz pardne ki Ijaazat di ho.

Lekin Jaisa ke Tafseel upar Guzar chuki ke Kisi Ek Sahabi se bhi Saabit nahi hai ke Unhone Apni Aurto ko Masjid Jaakar Namaaz pardne ki Ijaazat di ho.

Maloom huwa ke Sahaaba ke Zamaane se Firqa e Ahlehadees ke Wajood ka  Dawaa BAATIL wa MARDOOD hai aur Sahaaba Kiraam Rdh. Is par Muttafiq the ke Aurtein Qususan Jawaan Aurtein Namaaz ke liye Masjid Na-Jaaye.

Wallahu’alam.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s