Huzur SAW ke Irshaad ki wajeh se hi Sahaba Kiraam Rdh. ne Aurto ko Masjid me Aane se Roka tha.

Huzur SAW ke Irshaad ki wajeh se hi Sahaba Kiraam ne Aurto ko Masjid me Aane se Rok diya tha, Kyunke Huzur SAW ne Aurto ko Jaha Masjid Aane ki Ijaazat di, Waha Unke liye Kuch Sharaa-it bhi Bataaye hai ke Jab wo Masjid me Aaye, Toh In Sharaa-it ka Lehaaz Rakhe, wo Sharaa-it ki Tafseel Yaha par Maujood hai.

https://ulamaehaqulamaedeoband.wordpress.com/2016/09/11/khawaatein-ke-liye-masjid-me-aane-ke-nabawi-sharaa-it/

Huzur SAW ki Muqarrar ki Huwi Sharaa-it ki Khilaaf Arzi par KHUD AAP SAW NE SAHABA RDHM. KO HUKUM DIYA THA KE WO KHWAATEIN KO MASJID ME AANE SE ROKDE.

Lehaaza ab Wo Ahadees Mulaaheza Farmaaye, Jinme Huzur SAW ne Sahaba Kiraam Rdhm. Ko Hukum diya ke Aurtein Agar Sharaa-it ki pabandi na Karne par, Toh Unhe Masjid me Aane na de :

1 – Hazrat Ayesha Rdh. Al Mutawaffa 58 Hij. Farmaati hai ke

عَنْ عَائِشَةَ، قَالَتْ: بَيْنَمَا رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ جَالِسٌ فِي الْمَسْجِدِ، إِذْ دَخَلَتِ امْرَأَةٌ مِنْ مُزَيْنَةَ تَرْفُلُ فِي زِينَةٍ لَهَا فِي الْمَسْجِدِ، فَقَالَ النَّبِيُّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: «يَا أَيُّهَا النَّاسُ انْهَوْا نِسَاءَكُمْ عَنْ لُبْسِ الزِّينَةِ، وَالتَّبَخْتُرِ فِي الْمَسْجِدِ، فَإِنَّ بَنِي إِسْرَائِيلَ لَمْ يُلْعَنُوا حَتَّى لَبِسَ نِسَاؤُهُمُ الزِّينَةَ، وَتَبَخْتَرْنَ فِي الْمَسَاجِدِ»

Huzur SAW Masjid me Tashreef Farmaa the ke Qabeele Muzaina ki Ek Aurat Khoobsurat Kapdo me Mazeen Naaz-o-Nakhoot ke Saat Masjid me Daaqil huwi (Uski Yeh Na-pasandida Kaifiyat Dekh-kar) Rasoolullah SAW ne Farmaaya :

Aye Logo ! Apni Aurto ko Zeenat se Aaraasta hokar aur Khush Raftaari ke Saat Masjid me Aane se Rooko, Bani Israael Usi Waqt Maloon kiye gaye, Jab Unki Aurtein Saj-Dhaj kar Naaz-o-Nakhoot se Masjido me Aane Lagi.

(Sunan Ibn Majaah : Hadees no 4001, wa Isnaaduhu HASAN)

Scan Page :

05_98845_page137

Is riwayat ki Hasan hone ki Tafseel Yaha par Maujood hai :

https://ulamaehaqulamaedeoband.wordpress.com/2016/09/11/huzur-saw-ne-sahaba-rdh-ko-hukum-diya-ke-zeenat-ke-saat-aane-waali-aurto-ko-masjid-se-roko/

Wazaahat :

Ghaur Farmaaye ! Huzur SAW is riwayat ko Sahaba Kiraam Rdh. ko Hukum derahe hai ke Aurto ko Zeenat ke Saat Aane se Roko.

Aage Hazrat Ayesha Rdh. ki riwayat Salaf-o-Saleheen ki Tafseer ke Saat Aarahe hai ke Aurto ne Huzur SAW ki Wafaat ke Baad Huzur SAW ki Sharaa-it ki Mukhaalifat ki thi aur Zeenat ke Saat Masjido ko Aane Lahi thi.

Jiski Wajeh se Sahaba Kiraam Rdh. ne HUZUR SAW ke IRSHAAD hi ki WAJEH se Aurto ko Masjid me Aane se Rok diya tha.

2 – Hazrat Abu Hurairah Rdh. Al Mutawaffa 59 Hij. se riwayat hai ke

حَدَّثَنَا يَحْيَى بْنُ يَحْيَى، وَإِسْحَاقُ بْنُ إِبْرَاهِيمَ، قَالَ يَحْيَى: أَخْبَرَنَا عَبْدُ اللهِ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ عَبْدِ اللهِ بْنِ أَبِي فَرْوَةَ، عَنْ يَزِيدَ بْنِ خُصَيْفَةَ، عَنْ بُسْرِ بْنِ سَعِيدٍ، عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: «أَيُّمَا امْرَأَةٍ أَصَابَتْ بَخُورًا فَلَا تَشْهَدْ مَعَنَا الْعِشَاءَ الْآخِرَةَ»

Rasoolullah SAW ne Farmaaya : Jis Aurat ne bhi Khusbo ki Dhuni li ho, Toh wo Hamaare Saat Ishaa ki Jamaat me Haazir na ho. (Saheeh Muslim : Jild 1 : Safa 328)

Scan Page :

%d8%b5%d8%ad%d9%8a%d8%ad-%d9%85%d8%b3%d9%84%d9%85-%d8%a8%d9%8a%d8%aa-%d8%a7%d9%84%d8%a3%d9%81%d9%83%d8%a7%d8%b1_page188

Li-Jiye, Khud Aap SAW ne Farmaaya ke Jo Aurat Khusbo Lagaaye huwe ho, Toh wo Masjid ko hi Na Aaye.

Aur Musa bin Yasaar Rh. se riwayat hai ke

نا أَبُو زُهَيْرٍ عَبْدُ الْمَجِيدِ بْنُ إِبْرَاهِيمَ الْمِصْرِيُّ، نا عَمْرُو بْنُ هَاشِمٍ، يَعْنِي الْبَيْرُونِيَّ، ثنا الْأَوْزَاعِيُّ، حَدَّثَنِي مُوسَى بْنُ يَسَارٍ، عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ قَالَ: مَرَّتْ بِأَبِي هُرَيْرَةَ امْرَأَةٌ وَرِيحُهَا تَعْصِفُ، فَقَالَ لَهَا: إِلَى أَيْنَ تُرِيدِينَ يَا أَمَةَ الْجَبَّارِ؟ قَالَتْ: إِلَى الْمَسْجِدِ قَالَ: تَطَيَّبْتِ؟ قَالَتْ: نَعَمْ قَالَ: فَارْجِعِي فَاغْتَسِلِي، فَإِنِّي سَمِعْتُ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَقُولُ: «لَا يُقْبَلُ اللَّهُ مِنَ امْرَأَةٍ صَلَاةً خَرَجَتْ إِلَى الْمَسْجِدِ وَرِيحُهَا تَعْصِفُ حَتَّى تَرْجِعَ فَتَغْتَسِلَ»

Hazrat Abu hurairah Rdh. ke Qareeb se Ek Aurat Guzri aur Khushbo Uske Kapdo se Mehak rahi thi.

Hazrat Abu Hurairah Rdh. ne Pucha ke Aye Khuda e Jabbar ki Bandi, Kaha ka Iraada hai ?

Usne Kaha : Masjid ka !

Abu Hurairah Rdh. ne Pucha : Tune Khushbo Lagaa rakhi hai ?

Usne Kaha : Haa !

Hazrat Abu Hurairah Rdh. ne Kaha : Laut Jaa aur Use Dho-daal, Kyunke Maine Rasoolullah SAW se Suna hai ke Allah tala Kisi Aurat ki Namaz Qubool nahi karta, Jo Is Halaat me Masjid ke liye Nikle, ke Khusbo Uske Kapdo se Mehak rahi ho.

(Saheeh Ibn Khuzaima : Hadees : 1682, wal Hadeesuhu SAHEEH)

Scan Page :

shuzaima3_page92

Is Hadees me bhi Hazrat Abu Hurairah Rdh. ne Us Khatoon ko Masjid Aane se Rok diya, Kyunke Usne Huzur SAW ki Shart ki Mukhaalifat ki thi.

Aur Phir Hazrat Abu Hurairah Rdh. ne Huzur SAW ki Tanbeeh Naql Farmaayi.

3 – Hazrat Ayesha Rdh. Al Mutawaffa 58 Hij. ka Irshaad :

Ummul Momineen Hazrat Ayesha Taahera Siddiqua Rdh. Al Mutawaffa 58 Hij. Bayaan Karti hai ke

حَدَّثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ يُوسُفَ، قَالَ: أَخْبَرَنَا مَالِكٌ، عَنْ يَحْيَى بْنِ سَعِيدٍ، عَنْ عَمْرَةَ، عَنْ عَائِشَةَ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهَا، قَالَتْ: «لَوْ أَدْرَكَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ مَا أَحْدَثَ النِّسَاءُ لَمَنَعَهُنَّ كَمَا مُنِعَتْ نِسَاءُ بَنِي إِسْرَائِيلَ»

Aurto ne Zaib wa Zeenat aur Khoobsurti ki Numaaish ka Jo Tariqa Ijaad karliya hai, Agar Rasoolullah SAW use Mulaaheza Karlete, Toh Unhe Masjido se Zaroor Rok-dete, Jaisa Bani Israael ki Aurtein Rokdi gayi thi.

(Saheeh Bukhari : Hadees no 869)

Scan Page :

saheeh-bukhari

Aiteraaz :

Rayees Ahmed Salafi is Qaul ko Hazrat Ayesha Rdh. ka Zaati Qaul Qaraar dete hai aur Mahez Idhar Udhar ki Bakwaas Karte hai. (Salafi Tehqeeqi Jayeza)

Al – Jawaab :

Agar Koi Apne Maslak ki Andhi Taqleed Hazrat Ayesha Rdh. ka qaul Samjh Nahi paa raha hai, Toh Hum Salaf-o-Saleheen ki Tafseer ko pesh karte hai, Taake wo Hazrat Ayesha Rdh. ke Irshaad ka Mafhoom Samjh-jaaye.

1 – Imam Ibn Rajab Rh. Al Mutawaffa 795 Hij. Farmaate hai ke

تشير عائشةُ – رضي الله عنها -إلى أن النبي – صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ – كان يرخص في بعض ما يرخص فيه حيث لم يكن في زمنه فسادٌ، ثم يطرأ الفساد ويحدث بعده، فلو أدرك ما حدث بعده لما استمر على الرخصه، بل نهى عنه؛ فإنه إنما يأمرُ بالصلاح، وينهى عن الفساد.

Hazrar Ayesha Rdh. is baat ki Taraf Ishaara Kar rahi hai ke Nabi SAW ne Baaz Cheezo ki Ijaazat di thi, is Haisiyat se ke Aap SAW ke Zamaane me (Umoomi Aitebaar se) Fasaad nahi tha.

Phir Aap SAW (ki Wafaat) ke baad Fasaad Aam Horaha hai aur (Mazeed Fasaad) Paida horaha hai.

Lehaaza Agar Aap SAW Un Cheezo Jo Aapke Baad Paida huwi hai Paalete, (Yaani Huzur SAW ki Sharaa-it ke Mu-aamle Kotaahi karna, Jisse Fasaad horaha tha), Toh Aap SAW Ijaazat par Qaayim na rehte, Balke Usse (Yaani Aurto ko Masjid Aane se) Rok dete, Kyunke Aap SAW Achi baat ka Hukum Dete aur Buri Baat se Rokte the.

(Fathul Baari Li Ibn Rajab : Jild 8 : Safa 41)

Scan Page :

fbir08_page41

Maloom huwa ke Hazrat Ayesha Rdh. Huzur SAW ke Wafaat ke Baad Aurto ka Masjid Aane ke Jo Shartein Huzur SAW ne Muta’ayin ki  thi, Unme Aurto ki Kotaahiyo aur Laaparwaaiyo ki Taraf Ishaara Farmaa rahi hai, Jisse Fasaad Barpaa horaha tha.

Aur Jab Aurtein Huzur SAW ki Muqarrar ki huwi Shartein me Kotaahi kare,  Toh Aap SAW ne Sahaba Kiraam Rdhm. Ko Hukum diya tha ke wo Aurto ko Masjid Aane se Rokde.

Yahi wajeh hai ke Aurto ki Is Halaat ko Dekh-kar, Hazrat Ayesha bhi Farmaati hai ke Aurto ne Zaib wa Zeenat aur Khoobsurti ki Numaaish ka Jo Tariqa Ijaad karliya hai, Agar Rasoolullah SAW use Mulaaheza Karlete, Toh Unhe Masjido se Zaroor Rok-dete.

2 – Hafiz Ibn Hajar Asqalaani Rh. Al Mutawaffa 852 Hij. Farmaate hai ke

وَيَتَأَكَّدُ ذَلِكَ بَعْدَ وُجُودِ مَا أَحْدَثَ النِّسَاءُ مِنَ التَّبَرُّجِ وَالزِّينَةِ وَمِنْ ثَمَّ قَالَتْ عَائِشَةُ مَا قَالَتْ

‘(Shariyat ka Lehaaz na Rakhne ki wajeh se) Aurto me Aaraaish e Jamaal aur Mardo ke Saamne Jalwa e Aaraayi ki Buri Rasam ke Paida Hona ke baad, Unke liye Masaajid ke Bajaaye Gharo me Namaz Aada karne ka Hukum Mazeed Mu-akkad [Zyaada Taakid ke Saat] Hojaata hai. (Isliye ke Unhone Huzur SAW ke Sharaa-it ki Pabandi Nahi ki, Jiski wajeh Unki Masjid me Haazir Hone ki Ijaazat Baaqi Nahi Rahi)

Hazrat Ayesha Rdh. ne Apne Irshaad (ke Agar Huzur SAW ke Ahed e Mubarak me Aurto ki Is Buri Rasam ka Zuhoor hogaya hota, Toh Aap SAW Unhe Masjid me Aane se Rok dete, is) me isi Halaat ke Badalne ki wajeh se Hukum ke Badalne ki Baat kahi hai.

Yaani Hafiz Rh. Kehne Chaate hai ke Aurto ka Sharaa-it ki Pabandi ke Silsile me Kotaahiyo ki Buri Rasam ki wajeh se Unka Masjid Jaane ka Hukum badal gaya, Isi Baat ki Khabar Hazrat Ayesha Rdh. ne di hai.

(Fathul Baari Li Ibn Hajar : Jild 2 : Safa 349)

Scan Page :

02_2023_page350

Isse bhi Maloom horaha hai ke Huzur SAW ke baad Aurtein se Sharaa-it ki Khilaaf arzi huwi thi, Isse baat ka Zikr Hazrat Ayesha Rdh. ne diya hai.

3 – Imam Ibn ul Jauzi Rh. Al Mutawaffa 597 Hij. Farmaate hai ke

إِنَّمَا أشارت عَائِشَة بِمَا أحدث النِّسَاء من الزِّينَة واللباس وَالطّيب وَنَحْو ذَلِك مِمَّا يخَاف مِنْهُ الْفِتْنَة.

Hazrat Ayesha Rdh. ne Apne Farmaan se Un Cheezo ki Taraf Ishaara kiya, Jinhe Aurtein ne (Huzur SAW ke Wafaat ke) Baad me Ijaad karliya.

(Masalan), Zeenat, Libaas, Khushbo aur (Isi Tarah) Un Cheezo ko Jinse Fitne ka Khauf hai.

(Kashf ul Mushkil Li Ibn ul Jauzi : Jild  4 : Safa 367)

Scan Page :

04_35818_page367

4 – Hafiz Ibn Daqeeq ul E’eed Rh. Al Mutawaffa 709 Hij. ne bhi Hazrat Ayesha Rdh. ke Qaul se Zeenat ke Wo Naye Naye Tariqe, Jo Aurto ne Huzur SAW ki Wafaad ke baad, Ijaad karliya tha. Usi ki Taraf Ishaara bhi Farmaaya hai aur Usse Maana bhi kiya hai.

(Ahkaam ul Ahkaam : Jild 1 : Safa 197, Fathul Baari)

Scan Page : Ahkaam ul Ahkaam

01_17262_page167

5 – Imam Badr uddin al Aaini Rh. Al Mutawaffa 855 Hij. Farmaate hai ke

قَوْله ” مَا أحدث النِّسَاء ” فِي مَحل النصب على أَنه مفعول أدْرك أَي مَا أحدثت من الزِّينَة وَالطّيب وَحسن الثِّيَاب وَنَحْوهَ

Hazrat Ayesha Rdh. ne (Huzur SAW ke Daur ke baad) Apne Zamaane me Aurto  ke Jin Naye Paida Shuba Halaat ka Zikr kiya hai, Usse (Muraad) Zaid wa Zeenat, Khushbo aur Khoobsurat ka Libaas ka Baher Istemaal Karna hai. (Umdatul Qaari : Jild 6 : Safa 158)

Scan Page :

06_68703-02_page158

Yahi Wajeh hai ke Baaz Muhaddiseen ne Hazrat Ayesha Rdh. ke Farmaan ki wajeh hai ke Yeh Faisla kiya ke Aurto Jab Kharaabi Paida hojaaye, Yaani Jab Unse Huzur SAW ki Muqarrar ki huwi Sharaa-it ki Khilaaf ho.

Toh Unka Masjid Jaana Durust nahi hai.

6 – Imam Ibn Battaal Rh. Al Mutawaffa 449 Hij. Farmaate hai ke

أما حديث عائشة ففيه دليل لا ينبغى للنساء أن يخرجن إلى المساجد إذا حدث فى الناس الفساد

Jaha Tak Hazrat Ayesha Rdh. ka Irshaad hai, Toh Usme Daleel hai ke Jab Aurto me Bigaard Paida Hojaaye [Yaani Sharaa-it me  Kotaahiyo ki wajeh se, Unme Fitnaah aur Bigaard Paida Hojaaye], Toh Phir Unka Masjido me Jaana Durust Nahi hai.

(Sharah Bukhari Li Ibn Battaal : Jild 2 : Safa 471)

Scan Page :

ssbb02_page471

7 – Imam Iraaqi Rh. ne bhi ke Imam Ibn Battaal ka Irshaad Naql kiya aur Ali zai Sahaab ke Usool ke Mutaabiq Unki Taa-id Farmaayi hai.

(Tarh ut Tasreeb : Jild 2 : Safa 315)

(Anwaar ut Tareeq : Safa 8)

Scan Page : Tarh ut Tasreeb

tarht2_page315

Scan Page : Anwaar ut Tareeq

21

8 – Imam Kirmaani Rh. Al Mutawaffa 786 Hij. ne bhi Yahi Baat Farmaate hai ke

فيه دليل أنه لا ينبغي للنساء أن يخرجن إلى المساجد إذا حدث في الناس الفساد

Hazrat Ayesha Rdh. ke Irshaad me Daleel hai ke Jab Aurto me Bigaard Paida Hojaaye, Toh Phir Unka Masjido me Jaana Durust Nahi hai.

(Al Kawaakib ud Daraari Lil Imam Kirmaani : Jild 5 : Safa 209)

Scan Page :

kdrdi05_page209

Note :

Baaz Aimma e Muhaddiseen ne Hazrat Ayesha Rdh. ke Qaul se Khususan Jawaan aur Khoobsurat Aurto ko Masjid na Jaane par Istedlaal Farmaaya hai, Kyunke Aksar Jawaan aur Khoobsurat Aurtein Libaas, Khusbo aur Zeenat ki Tarah Tarah ki Cheeze Istemaal karti hai, Jinse Aksar Huzur SAW ki Muqarrar ki huwi Sharte Tooti aur Paamaal hoti hai aur Unhi se Fitna Barpa hota hai.

Jabke Budhi Aurto se Fitna ka Andesha Bahut hi Kam hota hai.

Chunaanche,

9 – Imam Ibn ul Mulaqqin Rh. Al Mutawaffa 807 Hij. Farmaate hai ke

أما اليوم فلا تخرج الشابة ذات الهيئة، ولهذا قالت عائشة رضي الله عنها: لو رأى رسول الله – صلى الله عليه وسلم – ما أحدث النساء بعده لمنعهن المساجد كما منعت نساء بني إسرائيل

(Lekin) Barhaal Toh Khoobsurat aur Jawaan Lardkiya (Masjid ke liye) Nahi Niklegi, ISLIYE Hazrat Ayesha Rdh. Farmaati hai ke Aurto ne Zaib wa Zeenat aur Khoobsurti ki Numaaish ka Jo Tariqa Ijaad karliya hai, Agar Rasoolullah SAW use Mulaaheza Karlete, Toh Unhe Masjido se Zaroor Rok-dete, Jaisa Bani Israael ki Aurtein Rokdi gayi thi.

(At-Tauzeeh Li Ibn ul Mulaqqin : Jild 5 : Safa 51)

Scan Page :

05_93985_page51

10 – Imam Nawawi Rh. Al Mutawaffa 676 Hij. Farmaate hai ke

أجابوا عن إِخْرَاجِ ذَوَاتِ الْخُدُورِ وَالْمُخَبَّأَةِ بِأَنَّ الْمَفْسَدَةَ فِي ذَلِكَ الزَّمَنِ كَانَتْ مَأْمُونَةً بِخِلَافِ الْيَوْمَ وَلِهَذَا صَحَّ عَنْ عَائِشَةَ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهَا لَوْ رَأَى رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ مَا أَحْدَثَ النِّسَاءُ لَمَنَعَهُنَّ الْمَسَاجِدَ كَمَا مُنِعَتْ نِسَاءُ بَنِي إِسْرَائِيلَ

(Hamaare Ashaab ne Jawaan aur Parda-Nasheen Aurto ko Masjid Jaane ke Ta’alluq se Jo riwayaat Aayi hai, Unka) Jawaab diya hai ke Us Zamaane me (Yaani Huzur SAW ke) Zamaane me Fasaad se (Umuman) Aman Bar-Khilaaf Aaj ke (Yaani Aaj ka Daur Fasaad ka Daur hai), Isliye Hazrat Ayesha Rdh. se SAHEEH Saabit hai ke wo Farmaati hai ke

Aurto ne Zaib wa Zeenat aur Khoobsurti ki Numaaish ka Jo Tariqa Ijaad karliya hai, Agar Rasoolullah SAW use Mulaaheza Karlete, Toh Unhe Masjido se Zaroor Rok-dete, Jaisa Bani Israael ki Aurtein Rokdi gayi thi. (Sharah Muslim Lin Nawawi : Jild 6 : Safa 178)

Scan Page :

shsm06_page178

Algarz  In Tamaam Irshaadaat se Maloom Huwa ke Hazrat Ayesha Rdh. Huzur SAW ke Wafaat ke Baad Aurto ke Masjid Aane ke Mu-aamle me Jo Shartein Huzur SAW ne Muta’ayin ki  thi, Unme Unki Kotaahiyo aur Laaparwaaiyo ki Taraf Ishaara Farmaa rahi hai, Jisse Fasaad Barpaa horaha tha.

Aur Jab Aurtein Huzur SAW ki Muqarrar ki huwi Shartein me Kotaahi kare,  Toh Khud Aap SAW ne Sahaba Kiraam Rdhm. Ko Hukum diya tha ke wo Aurto ko Masjid Aane se Rokde, Jaisa ke Ahadees upar Guzar chuki,

Sahaba Rdhm. Ne Huzur SAW ke Irshaad Mutaabiq Aurto ko Masjid Aane se Rok-diya.

Maloom huwa ke Aimma e Muhaddiseen ne Hazrat Ayesha Rdh. ka Jo Ma’ana wa Mafhoom liya hai, Use Chor-kar Ghair Muqallideen ne Mahez Apne Maslak ki Andhi Taqleed me Hazrat Ayesha Rdh. ke Qaul ka RADD  Karte hai aur Kehte hai ke Yeh Unka Zaati Qaul hai, Jo ke BAATIL wa MARDOOD hai.

Hazrat Ayesha Rdh. ka Ek aur Irshaad :

Hazrat Ayesha Rdh. se riwayat hai ke

حَدَّثَنَا الْحَكَمُ، حَدَّثَنَا عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ أَبِي الرِّجَالِ، فَقَالَ أَبِي: يَذْكُرُهُ عَنْ أُمِّهِ، عَنْ عَائِشَةَ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَالَ  لَا تَمْنَعُوا إِمَاءَ اللهِ مَسَاجِدَ اللهِ، وَلْيَخْرُجْنَ تَفِلَاتٍ ” قَالَتْ عَائِشَةُ: ” وَلَوْ رَأَى حَالَهُنَّ الْيَوْمَ مَنَعَهُنَّ

Huzur SAW ne Farmaaya ke Allah ke Bandiyo ko Allah ki Masaajid se na Roko aur  wo Gharo se is Halaat me Nikle, ke Unke Kapdo se Buh aati ho.

Hazrat Ayesha Rdh. Aage Bayaan karti hai ke Agar Huzur SAW Aaj ke Halaat Dekh-lete (ke Aurtein Kharaab Kapdo ko Chor-kar, Kaise Zeenat Waale Libaas aur Zeenat waali Cheeze Istemaal Kar rahi hai), Toh Aap SAW Aurto ko Masjid Aane se Rok-dete.

(Musnad e Ahmed : Hadees no 24406, wa Isnaaduhu SAHEEH wa Rijaaluhu Kulluhum Siqaatun)

Scan Page :

ahmd-40_page470

Is Hadees se bhi Maloom horaha hai ke Hazrat Ayesha Rdh. ne Huzur SAW ke Wafaat ke Baad, Aurto ne Huzur SAW ki Muqarrar ki huwi Sharto ki Jo Khilaaf Arzi ki hai, Uska Zikr Kar rahi hai.

Algarz Har Lehaaz Ahlehadeeso ka Aiteraaz Mardood hai.

Aur Hum is Masle par aur Kya Kahe, Khud Ahlehadees Aalim Shaykh Muhammed Farooq Rafi Sahaab Likhte hai ke

Agar Aurtein Zaib wa Zeenat aur Atariyaat ka Istemaal ka Mamool Banaale aur Unhe Daant-ne se Tark na Kare, Toh Unke Masaajid me Daakhile par Pabandi Lagaayi Jaasakti hai.

(Saheeh Ibn Khuzaima Mutarjim : Jild 3 : Safa 214)

Scan Page :

sahi-ibne-khuzaima-3_page216

Yahi Baat Waqai huwi hai, ke Huzur SAW ki Wafaat ke baad Sahaba Kiraam Rdh. ke Zamaane me Aurto ne Huzur SAW ke Muqarrar Ki huwi Sharaa-it ki  Khilaaf Arzi ka Mahool Banaaya tha.

Toh Sahaba Kiraam Rdh. ne Unhe Sharaa-it ki Khilaaf arzi par Tanbeeh ki, Phir Ek Hadd tak Bardaasht Karne ke baad, Unhe Masjid ke Ba-jaaye Ghar hi Namaaz Pardne ka Hukum de-diya.

Aur Sahaba Kiraam Rdh. ka Huzur Saw ki Sharaa-it ki Khilaaf Arzi ko Ek Hadd tak Bardaasht Karne ka Ishaara Hazrat Ayesha Rdh. ki riwayat,  (Jo ke No. 3 ke Tahet Guzar chuki, Us) se bhi Milta hai.

Kyunke Hazrat Ayesha Rdh.  Mustaqil Taur par Aurto ki Kaifiyat ko Dekh rahi thi, ke wo Huzur SAW ke Muqarrar Ki huwi Sharaa-it ki Kaisi Khilaaf arzi kar rahi hai.

Ek Hadd tak Bardaasht ke baad, Hazrat Ayesha Rdh. ko bhi Kehna Parda ke Agar Huzur SAW hote, Toh Aurto ki Badli huwi Halaat ki wajeh se Unhe Masjid Aane se Rokdete.

Maloom huwa ke Sahaba Kiraam Rdh. ka Yeh Amal Toh Khud Ahlehadees Hazraat ke Ulama ke Nazdeek BHI SAHEEH aur Durust hai.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s